Šūkiai pagal Henry Holland

Jau kurį laiką mados pasaulyje dominuoja keturios sostinės – Milanas, Paryžius, Niujorkas ir Londonas. Visos jos turi savitus bruožus ir garsėja skirtingomis tendencijomis ir dizaineriais. Londonui buvo sunkiau tapti tolygiai svarbia vieta mados pasaulyje. Žurnalų redaktoriai bei svarbių parduotuvių atstovai vis aplenkdavo šį miestą tvirtindami, kad jis neturi pakankamai stiprių dizainerių (net Vivienne Westwood pristato savo kolekcijas Paryžiuje) ir „skysti“ mados savaitės tvarkaraščiai buvo sudaryti vien iš pasaulinių tendencijų neįtakojančių dizainerių ir studenčiokų, kitaip tariant – labai nekomercinių šou.

Bet per keletą metų daug kas pasikeitė ir su nemažų investicijų pagalba Anglijos sostinė tapo naujovių ir įkvėpimo centru mados pasaulyje. Britų eklektiškas gatvės stilius ir jaunieji talentai, baigę vienus geriausių mados universitetų, kuria gyvą ir verdančią aplinką. Ir, rodos, pasaulis yra to ištroškęs bei pasiruošęs priimti jaunuosius britus su visomis jų naujovėmis.

Jaunam vaikinui Henry Holland pasisekė išpopuliarėti paprastai, jis išspausdino skambius šūkius ant marškinėlių. Bet ne bet kokius šūkius, o inkorporuojančius svarbius dizainerių, modelių, fotografų ir kitų mados pasaulio personų vardus.

O mados industrijos atstovams, ne paslaptis, labai patinka bajeriai apie save (kaip ir visa kita apie save), todėl šie marškinėliai netrukus buvo pastebėti ant pačių dizainerių, modelių ir šiaip įžymybių. O kai tai nutinka tada jau ir plačiosios masės ima norėti to paties. Tuomet šūkiai ant marškinėlių net labai atgijo ir visokio plauko parduotuvės ėmė kopijuoti šio jauno dizainerio išmonę. Bet tai nė kiek nepristabdė Henry verslo, kūrybos ir plėtros. Jo brandas House Of Holand visai neseniai pristatė pilną drabužių kolekciją, kuri sulaukė nemažo pasisekimo ir yra parduodama net keliose parduotuvėse. Visai neblogai, kaip 24-ių metų vaikinui, ir jis vis nesustoja. Jo naujausia kolekcija, prieš kelias savaites pristatyta Londono mados savaitėje, yra ne tik individualus darbas, bet ir bendradarbiavimas su džinsų gigantu Levi’s. Henry Holland sukūrė šešias poras tradicinių Levi’s džinsų, kurias buvo galima nusipirkti jau sekančią dieną po jo šou – gudri jaunojo dizainerio strategija.

House of Holland visiškai atspindi šių dienų Londoną – ekspresyvus ir spalvingas taisyklių nepaisymas ir įžūloka, bet draugiška atmosfera. Jį patį dažnai galima sutikti stilinguose Londono klubuose ir kabakėliuose, kur jis semiasi įkvėpimo ir… įkvepia kitus!