Greenhouse Effect @ Roxy (Klaipėda), balandžio 4 d.

Iš žiemos miego jau kelerius metus neprabundanti alternatyvioji Vakarų Lietuvos scena ir toliau smagiai pučia į akį. O geriausią savaitgalio dieną iš saloniniu intymumu dvelkiančių “Roxy” minkštasuolių stebėti muzikantų batus pasiryžta tik už rankos atitempti draugai ir netyčia užklydusio gimtadienio svečiai.

Šeštadienio vakarą Klaipėda kvepėjo artėjančio rūko prieskoniais, senosios autobusų stoties griuvėsiai laižė paskutines dulkes, o į šalia esantį klubą “Roxy” vangiai sunkėsi vietiniai entuziastai išgirsti Italijos pogrindžio scenos postrokerių Greenhouse Effect.

Pastaruosius per nepilną valandą apšildę Arrogantics dar kartą įrodė esą super socialiai išsibezdėję ir neoriginalūs bandydami publikai (o gal patys sau) įtikti su Lenny Kravitz koveriu.

Toliau programoje – kaip ir buvo numatyta – pasirodė kukliais megztinukais pasidabinę italai ir net nepasisveikinę po truputį nuo scenos pradėjo leisti islandų Sigur Ros skonio gitarų ambientą. Vietomis ši “nepertraukiama garso srovė” virsdavo į mogwaiišką triukšmo sieną arba tirštą Explosions In The Sky stiliaus gitarų korį.

Iš vienos pusės tai atrodė tarsi nieko naujo, tačiau iš tiesų tai buvo nepatirta garsų masė. Greenhouse Effect išsiskyrė nesuprantamu itališku vokalu, kuris lyg ir nelabai buvo reikalingas. Išvien einantis instrumentinis triukšmas ir ambient garsai retkarčiais prasiverždavo netikėtais death metal elementais, kurie savo psichoze trumpam išgąsdindavo ir taip pat netikėtai dingdavo nespėję kieno nors išvaikyti, sujaudinti ar supykdinti.

Tirštas instrumentalas murkdė kaip dumblas ir programai besibaigiant prie scenos jau stovėjo krūva iki tol kampuose besitrynusių, o dabar jau apstulbusių klausytojų, kurie tiesiog ryte rijo paskutinius garsus. Pasigirsta pranešimas apie paskutinę kompoziciją. Ir viskas baigiasi taip netikėtai, kaip ir prasidėjo.