Interviu su Anti Pop Consortium!

Interviu iš Niujorko – kalbuosi su Beans, reperiu iš techno/idm/repo grupės Anti Pop Consortium. Po ilgos tylos, kai nariai užsiiminėjo soliniais projektais grupė praėjusį rudenį išleido Fluorescent Black albumą. Šį kartą Ore.lt kalbina Beans, reperį iš techno/idm/repo grupės Anti Pop Consortium.

Su nauju albumu grupė koncertavo Europoje visą žiemą, pavasarį koncertavo ir JAV. Visai neseniai Beans su grupe lankėsi Antveperne, Kopenhagoje, Budapešte, Vienoje, Prahoje. Kalbinu Beans, ką tik grįžusį iš koncertų Austine, Texase vykusio festivalio South by Southwest.

Nors jau daug kartų tai darei, pristatyk albumą Fluorescent Black.

Albumo pavadinimo idėja man kilo iš dainos “Apprarently” teksto. Sayyid sugalvojo panaudoti šią frazę kaip mūsų albumo pavadinimą.

Albumas susilaukė nemažai liaupsių tiek iš idm elektronikos mėgėjų tiek iš hiphopo mėgėjų. Minėjai, kad įrašinėjant albumą tau turėjo įtakos E.E.Cummings, Ted Joans, Lawrence Block ir Rakim. Kodėl sakei griežtą NE electro-clash’ui?

Taip atsitiko visiškai natūraliai, nes aš tiesiog nesidomėjau ir nesekiau to stiliaus muzikos. Nors tuo metu buvau susižavėjęs Melissa iš grupės WITT bet tai neturėjo jokios įtakos šio albumo kūrybai.

Prieš porą metų minėjai, kad Europa išvysto įvairius gerus dalykus ir tada jie atsiduria Amerikoje kur yra komercializuojami, kitaip tariant, supakuojami ir parduodami…

Dabar mano nuomonė tokia pati, bet ne iki galo. Aišku, yra begalė gerų dalykų kuriuos neseniai atradau, tokių kaip Flying Lotus, bet dabar tai darosi vis labiau nuspėjama visame pasaulyje. Dabar aš pagaunu save klausantis senesnės muzikos tokios kaip David Bowie ir Neu.

Kur yra linija tarp poezijos ir repo? Atrodo, kad black poetry yra kažkur tarp eksperimentinio repo kuris balansuoja ant performance art ir spoken word poetry?

Vienintelė linija kuri yra svarbi man yra eiliškumas ir ritmas ir ką tie žodžiai išreiškia. Man atrodo kad tai kiekvieno menininko individualus sprendimas kaip žodžiais apeiti kliūtis ir teisingai sužaisti žaidimo partiją.

Kaip tau patinka exCannibal Ox komanda – jų tekstuose Niujorkas dažnai yra pagrindinis veikėjas ir įkvėpėjas?

Jo, aš pažįstu Vast Air geriau nei Vortul bet jie abu yra kieti. Šiaip man žiauriai patinka Iron Galaxy.

O kaip Damfunk?

Damfunk labai gražiai groja!

Neseniai buvau Niujorko Brighton Beach, kur slampinėjo juodukų, puerto rikiečių ir rusių bobučių gaujos. Ta diena buvo viena įdomiausių…Kuri Niujorko vieta tau labiausiai patinka?

Dabar – nežinau. Šiaip man patinka ir išgerti, ir pasitūstinti, bet kaip jau minėjau – Niujorkas dabar man yra kiek per švelnus.

The city that never sleeps is taking a long nap right now.

Tai prieš dešimt metų viskas buvo kitaip?

Tada Niujorkas buvo daug labiau įkvepiantis. Tada Niujorke tu galėjai stebėti kaip skirtingos scenos susitinka, dirba kartu ir sukuria naujas išraiškos formas. Vieną naktį tai gali būti „Lyricist lounge“, o kitą naktį tai jau lofto vakarėlis dedikuotas Soundlab. Dabar Niujorkas yra banalokas ir kiek nuobodus. Kažkas panašaus į tai, kas buvo prieš dešimt metų dabar gimsta Brukline su indie rock scena, bet tai nėra ta pati energija, kuri buvo anksčiau.

Stebiu tendenciją, kai muzikantai dirba kartu su menininkais, kuria grupes ar pasirodymus labiau kaip meno kūrinius, ne kaip “tikrus” koncertus…

Aš galvoju kad tai labai šviežia! Mes planuojame dirbti su tokiu menininku iš Prancūzijos Loris Geraud vienam performansui, bet kol kas tas projektas yra tik pradinėje stadijoje.

Kaip dėl planų apsilankyti Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ar Lenkijoje?

Jo, manau Anti Pop Consortium užsuks į šitą pusę liepos-rugpjūčio mėnesiais.

Video:

http://www.youtube.com/watch?v=YSp1MQaqiSg

http://www.youtube.com/watch?v=a2ICdCJNaKI

www.myspace.com/damfunk Damfunk