Tai viena iš menininkių, kurių darbus ir idėjas pamatęs džiaugiesi, kad tokių žmonių Lietuvoje dar yra. Vilniaus Dailės Akademijoje ji studijuoja tarpdisciplininio meno specializaciją, šiuo metu dalyvauja “Migrating Art Academies” projekte. Naujausius darbus pradės realizuoti rudenį ir, o taip, greičiausiai ne Lietuvoje.
Šiuolaikinio meno parodos 2009.04 – 2010.04 galerijoje “Akademija” sudaro 20, 7% visų parodų, procentaliai vienos sienos mastelyje tai atitinka 6,73 m², kuriuose CONTEMPORARY ART “brendas” padauginamas 74 kartus, tampa tapetu skirtu parodos atidarymo dalyvių fotografavimui. Nuotraukas, kurios buvo atliktos parodoje “Akademija” galite išvysti Ore.lt galerijoje.
Ieva Bernotaitė – perspektyvi menininkė šiais metais savo darbus pristačiusi festivalyje “Enter” bei “Mažojo princo naktipiečiuose”. “Enter” ji pateikė Vilniaus Garsovaizdį – interaktyvų Vilniaus garso žemėlapį. Vilniaus garsovaizdis – interaktyvus, nelinijinio naratyvo žemėlapis, atskleidžiantis Vilniaus miesto garsinį peizažą. Darbą sudaro 74 garso įrašai, kurių lokacijos atitinka Vilniaus žemėlapio tinklelio susikirtimo vietas. Garsas interaktyviame žemėlapyje atitinka aktyvius grojančius taškus, esančius apie 1,3 kilometro atstumu. Šie taškai kuria subjektyvų Vilniaus garsinį peizažą specifinėje erdvėje ir laike. Kiekvienas žiūrovas, patirdamas Vilniaus garsovaizdį, susikuria asmeninį naratyvą.
“Mažojo princo naktipiečiuose” už akių galėjo užkliūti video perfomansas “In” (angliškas vertimas). Projektas „Į“ nagrinėja natūros ir kultūros santykį. Kuriamas garsinis kūrinys, kuris vyksta žmogui įsiterpiant į gamtą, mikrofonu diriguojant garsiniam miško peizažui.
Garsas visuomet yra judesio pasekmė, o judesys yra ritmas. Tai siekis atskleisti gamtos ir žmogaus polius vienoje samplaikoje, kvestionuojant žmogų ir jo veiklą, todėl filmavimo lokacija – Labanoro giria – viena seniausių Lietuvos girių, kuri šiuo metu yra privatizuojama, medžiai yra kertami, žmogus kišasi į gamtos aplinką.
Pramerk akis:
į (Ieva Bernotaitė, 2009) from medijosmenas on Vimeo.
Komentarai