Viena žymiausių Estijos indie roko grupių „Ewert and The Two Dragons“ didžiąją šių metų laiko dalį praleido kelyje. Vasarį išleistą albumą „Circles“ pristatinėjanti grupė jau apkeliavo Šiaurės Ameriką, Skandinaviją ir kitas Europos šalis. Vienas iš trijų specialiai Baltijos šalims skirtų grupės koncertų gegužės 7 dieną įvyks Vilniaus menų fabrike „Loftas“.
„Labai džiaugiamės sugrįždami į Vilnių, kur grosime kartu su „Colours of Bubbles“ ir tikimės jus visus ten pamatyti“, – geros nuotaikos neslėpė grupės lyderis Ewertas Sundja.
Naują albumą „Circles“ grupė „Ewert and The Two Dragons“ pristatinėja nuo vasario mėnesio. Muzikantai jau apkeliavo virs 30 šalių įvairiuose kontinentuose, o gegužės mėnesį grupė džiaugiasi sugrižtanti namo, kur specialius koncertus sugros visose trijose Baltijos šalyse. Į Vilnių grupė atvyks sugrojusi koncertą Pärnu, o paskui keliaus į Liepojoją. Po šių koncertų grupė vyks į Jungtinę Karalystę, kur turą pratęs viename svarbiausių Europos naujos muzikos festivalių „The Great Escape“.
Albumas „Circles“ jau sulaukė daug gerų klausytojų atsiliepimų. Grupė šiuo metu jį pristatinėja Vokietijoje, kur „Ewert and The Two Dragons“ svečių teisėmis groti pasikvietė dar vieną Estijos grupę „Frankie Animal“. Lietuvoje tuo tarpu prie „Ewert and The Two Dragons“ prisijungs šiais metais M.A.M.A. apdovanojimuose metų roko grupe tapę „Colours of Bubbles“.
Į albumo pristatymą Talino „Nordea Concert Hall“ buvo išparduoti visi bilietai. Tai buvo galinga ir emocinga patirtis tiek grupei, tiek publikai. Lietuva „Ewert and The Two Dragons“ taip pat labai svarbi ir mėgiama kryptis. Paskutinį kartą grupė menų fabrike „Loftas“ grojo 2013 metais, o 2014 metais pasirodė festivalyje „Karklė Live Music Beach“ ir Vilniaus Katedros aikštėje „Sostinės dienų“ metu. Bilietais į albumo „Circles“ pristatymo koncertą Vilniuje prekiauja „Bilietų pasaulis“.
Naują albumą „Circles“ galima rasti muzikos parduotuvėse „iTunes“, „Spotify“ ir kituose skaitmeniniuose kanaluose. „iTunes“ singlą „Pictures“ ką tik išrinko vienu karščiausių kūrinių.
Komentarai