Japonijos kūrybinių industrijų lyderiai pirmojoje konferencijoje „Made in Japan“ Vilniuje

Spalio 23-24 d. pirmą kartą organizuojama konferencija „Made in Japan“ sukvies skirtingų kūrybinių industrijų lyderius iš Japonijos ir Baltijos šalių į Vilnių. Dviejų dienų konferencijoje didelis dėmesys bus skiriamas patirties dalijimuisi, kaip Baltijos šalių dizaineriai ir kiti kūrybinių industrijų atstovai gali plėtoti savo veiklą tolimoje Japonijos rinkoje.

„Idėja suorganizuoti tokio pobūdžio konferenciją kilo matant sėkmingą jau vykstančią Baltijos regiono kūrybinių industrijų plėtrą Japonijoje. Yra ne vienas mados ar daiktų dizaineris, sėkmingai pristatantis ir parduodantis savo produkciją Tekančios saulės šalyje. Vis gi, daug kam galvojant apie šią rinką kyla įvairiausių klausimų ir baimių, kadangi tai visiškai kita kultūra. Atvežame daugybę Japonijos kūrybinių industrijų lyderių ir kviečiame aktyviai įsitraukti lietuvius, latvius bei estus, kad šis pirmą kartą organizuojamas renginys duotų apčiuopiamų rezultatų,” – teigia konferencijos sumanytojas Sergej Grigorjev.

Pirmoji konferencijos diena, spalio 23 d., bus skirta verslui ir žinioms apie kūrybinių industrijų rinką Japonijoje. Ją atidarys japonas Ryotaro Bordini Chikushi – šiuo metu Berlyne gyvenantis start-up verslininkas, savo ilgametę Tokijuje sukauptą patirtį marketingo, reklamos ir kūrybos srityse perteikiantis Europos kūrybinių industrijų atstovams. R. Bordini Chikush, šiuo metu plėtojantis jau ketvirtą verslą, Vilniuje pasakos apie savo naujausią projektą – Berlyne veiksiančią nuolatinę japoniško dizaino ambasadą  „Tokyo Town“.

Antroji konferencijos diena, spalio 24 d., daugiau dėmesio skirs įkvėpimui ir pokalbiams apie japonišką dizainą. Vienas įdomiausių šios dienos konferencijos svečių –  dizaino studijos Tokijuje savininkas bei „Neojaponisme” elektroninio žurnalo įkūrėjas vokietis Ian Lynam, kuris papasakos, kaip jam sekėsi plėtoti dizaino verslą tolimoje Japonijos rinkoje. Jo vadovaujama studija kūrė Google ir Youtube interjero dizainą Tokijuje, NASA reklaminę kampaniją, taip pat daugybę grafikos dizaino darbų Adobe kompanijai.

„Konferencijoje ne tik tradiciškai kviesime klausyti pranešimų, bet ir intensyviai skatinsime jos dalyvius bendrauti tarpusavyje ir išnaudoti tą retą galimybę tiesiogiai pabendrauti su Japonijos kūrybinių industrijų lyderiais. Mūsų tikslas – kad dar Vilniuje būtų užmegzti pirmi tikri kontaktai, vėliau išsivystysiantys į realų bendradarbiavimą,” – teigia S. Grigorjev.

Kūrybinių industrijų atstovams skirta konferencija yra pirmą kartą organizuojamos Japonijos – Baltijos dizaino savaitės „Made in Japan“ dalis.

Daugiau apie konferenciją ir preliminari programa