Rupert kviečia į Jacques Gaspard Biberkopf koncertą ‘Ecologies II: Ecosystems of Excess’ (liet. „Ekologijos II: pertekliaus ekosistemos“). Renginys vyks liepos 7 dieną, ketvirtadienį, nuo 21 valandos kiemelyje šalia Rupert (Vaidilutės g. 79). Prieš pasirodymą ypač kviečiame pasivaišinti gėrimais ir užkandžiais! Renginys nemokamas.
„Buvimo protokolai ir mechanika” (ištrauka iš Deforest Brown ir J. G. Biberkopf teksto, skirto ‘Ecologies II’ EP):
„Naudotojo ir objekto ryšys yra didesnis arba mažesnis egzistuojančių parametrų augimas. Objektas neturi prasmės, kol nėra aktyvuojamas vartotojo. Tai, kad vartotojas perkuria objektą į įrenginį, yra numatyta jau pačioje objekto prigimtyje. Įrenginys reaguoja į vartotoją, kai pastarasis jį valdo. Intriguojanti dualistinė sąjunga, susidariusi veikiant vartotojui ir objektui drauge, yra prasminga savo tarpusavyje susipynusiu mezginiu. Įrenginio reaktyvusis refleksas yra susijęs su vartotoju panašiai kaip ląstelėse.“
Jacques Gaspard Biberkopf – Vilniuje gyvenantis ir dirbantis menininkas, tyrinėjantis paradoksalų santykį tarp klubinės muzikos ir garso meno. Jo muzika į save įtraukia klubo, teatro ir skaitmeninio radijo kontekstus. Jo pirmasis mini-albumas ‘Ecologies’ pristatė naują Kuedo ir Joe Shakespeare (iš Berlyno Motto Books) įrašų kompaniją Knives.
Nuo kibernetinių aplinkų ir grubių ritminių konstrukcijų iki momentiškų grime pėdsakų ir beritmių interneto fenomenologijos tyrinėjimų, Biberkopfo pirmas albumas sumanytas tarsi kelionė po gamtos reprezentacijas, iškylančias socialinių tinklų lauke. Iš to išplaukiantis patyrimas yra keistai romantiškas, stokojantis medžiagiškumo, tačiau sintentiškai vitališkas. Paties J. G. Biberkopfo žodžiais, jį intrigavo keistai „naivi gamtos idėja, kuri atrodė akivaidžiai dominuojanti mano socialiniame rate. Man buvo įdomu kaip Gamtos simuliacijos veikia skaitmeninėje medijoje ir kaip mes patiriame šias simuliuojamas medžiagas“.
Pirmųjų mini-albumų pavadinimai ‘Ecologies’ ir ‘Ecologies II: Ecosystems of Excess’ žymi bendresnę Biberkopfo muzikinę veiklą, konkrečiau, jo siekį priversti muziką skambėti lyg savi-pakankamą ekologiją, kuri neverstų atsekti jo kaip kūrėjo, bet kiltų iš realios aplinkos. Menininkas dirba su akustiniais signifikantais, naudodamas garsus, kurie kyla iš tam tikros kolektyvinės sąmonės ir triukšmus, kurie veikia kaip ženklai arba memai, taip tirdamas garso semiotiką.
Renginį organizuoja meno ir edukacijos centras Rupert bendradarbiaudami su Kirtimų Kultūros centru.
Komentarai