Šis interviu prasidėjo vieno Vilniaus senamiesčio baro džentelmenų kambaryje. Ten ant sienos kabėjo nuotrauka, grindys buvo lipnios, o veidrodis nučiupinėtas riebaluotų pirštų. Pro ore plaukiojančius garso trupinius iš nuotraukos į mane žvelgė žmogus su disko rutuliu vietoj galvos. Jis neturėjo nei akių, nei lūpų, nei barzdos. Buvo apsirengęs nuobodžiais džinsais ir pilkų nutampytu (džemperiu?). Nepaisant nuobodžios išvaizdos, jo veide, kažkodėl pamačiau dalelę savęs. Ir pradėjau ieškoti…
Pasirodo, tai dviejų merginų – Ievos ir Kamilės – sukta reklaminė kampanija, skirta pristatyti judviejų drabužių linijai. Kalbamės apie filmus, muziką ir tai, kodėl disko žmogaus veide pamačiau dalį savęs.
ORE: Pradėkim nuo muzikos. Ko paklausom interviu fone?
Ieva & Kamilė: Dirbdamos su šia idėja daug klausėm The Grimes, ypač to koncerto iš KEXP studijos. Tai ir būtų tinkamiausias fonas pokalbiui apie pirmąją mūsų kolekciją.
ORE: O kaip dėl filmo? Jei reikėtų pasirinkti, kuris geriausiai atsipindėtų nuotaiką ir stilių žmogaus, vilkinčio Jūsų apdarais?
Ieva & Kamilė: Factory girl. Tiek del pačios „the factory“ idėjos (vieta po savo stogu glaudžianti įvairaus profilio menininkus) tiek dėl kontraversiškos pagrindinės herojės Edie Sedgwick asmenybės bei jos kuriamo stiliaus – kur juodai baltas paprastumas maišosi su perkrautu „glamūru“.
ORE: Gerai, dabar grįžkim šiek tiek atgal. Kas Jūs iš viso esat ir kaip išėjo, kad kuriate drabužius?
Ieva & Kamilė: Esame draugės nuo vaikų darželio laikų, sugyventinės,bokalo draugės… Ir vis dar nesusipykom, todel nusprendem pakelti išbandymų „levelį“ tapdamos bendradarbemis! Normaliuose darbuose mums trūko savirealizacijos, o idėjų ore sukosi daug. Viskas sudėjus, išgryninus ir suradus bendrus susikirtimo taškus, gimė pirmasis modelis, „discoball man‘as“ ir pati 5po5idėja. “Shiny block“ kolekcija – tai kompromisas tarp Ievos laisvo, paprasto ir Kamilės šiek tiek „glamūriško“ stiliaus. Visa ši idėja gimė mums gyvenant rajone – kur viskas pilka ir niūru, bei siaučiant baruose – kur tviska šokių aikštelės šviesos. Dėl to pirmoji mūsų kolekcija ir vadinasi „Shiny Block“. Tai rūbai vakarėlių liūtėms, tinkantys tiek taškytis skylėse, kur sienos išpurkštos grafitti, tiek stoviniuoti už baro klube be rankenų, kur cola kainuoja brangiau už viskį.
ORE: Gal dar pora žodių apie patį disko žmogaus personažą. Kas jis toks?
Ieva & Kamilė: 5po5 – tai prekės ženklas, kurį populiarinti internetinėje erdvėje nusprendėme netradiciniu būdu. Sukūrėme persoažą „Discoball man‘ą“, kuris atspindi mūsų pirmąjį modelį ir sugalvojom jam istoriją: eilinio vakarėlio metu vyrukas pamato merginą su 5po5 sukurtu rūbu ir negali jos pamiršti. Ji tarsi jo paties atspindys – šalta, kaip betonas, bet spindinti tarsi šokių aikštelės šviesos. Deja, iš atminties išdyla vieta ir laikas, tad “Discoball man’as leidžiasi į paieškas. Tada Facebooke pradėjome dalintis nuotraukomis jo prie lankomiausių Vilniaus barų, kuriuose buvo ieškoma mergina. Sulaukėme didelio aplinkinių susidomėjimo, nes niekas nesuprato šių nuotraukų esmės (buvo teorijų, kad tai – būsimo vakarėlio reklama ar kažkas panašaus…). Kaip tik šio sąmyšio mes ir siekėme. Galiausiai (kaip turbūt ne vienam yra nutikę) „Discoball man‘as“ randa vakarėlio video savo telefone. Taip paaiškėja, kas ta garsioji JI – mergina apirengusi 5po5 palaidine.Taip pat nusprendėme pasinaudoti partizaninio marketingo triukais. Atspausdinome „Discoball man‘o“ nuotraukas ir priklijavome jas damų ir džentelmenų kambariuose prie kurių užfiksuotos merginos paieškų akimirkos. Neaišku, kiek jos džiaugėsi vaizdais, kurius dauguma žmonių norėtų pasilaikyti sau, bet nepastebėtos tikrai neliko.Viskas viena kolekcija nesibaigia. Atvirkščiai – tik prasidėjo. Norime, kad tai būtų ne tik prekės ženklas, bet ir idėja. Dėl to 5po5 (penktadienis po penkių) – tai utopija, į kurią visi trokšta patekti – atsipalaiduoti, tapti savimi ir pasinerti į pomėgių Jacuzzi. Šokiai iki paryčių sostinės baruose ir įvairiuose vakarėliuose nenuėjo veltui. Išvedusios statistiką iš 1000 naujų, senų-gerų bei iš atminties jau išdilusių veidų,sužinojome, kad daugybė žmoniųpenkias dienas per savaitę aria sukandę dantis, o penktadieniais, šiek tiek po penktos valandos prasisega marškinių apykakles ir pasileidžia plaukus. Kažkas eina gerti kavos su draugais, kažkas sportuoja, lanko šokių pamokas, kažką kiekvieną penktadienį po penktos valandos sutinkame “centriuke“… Pirmoji mūsų kolekcija kaip tik ir skirta mūsų centriuko barų lankytojoms, tačiau greitu metu aprengsime ir coffemanus, sporto fanatikus, šokių maniakus ir kitus –„hobiholikus“, 5po5 tikslas – kad rūbas atspindėtų pomėgius.
ORE: Kur galima įsigyti Jūsų drabužių?
Ieva & Kamilė: Kol kas mus galima rasti Facebook erdvėje, tačiau planuojame ir internetinę parduotuvę. Mūsų svajonė yra lofto tipo studija, kurioje galima gyventi, dirbti, eksponuoti kolekcijas ir prepartinti/partinti/afterpartinti… Kaip tame filme Factory Girl.
ORE: Kodėl nusprendėte kurti rūbus, o ne gaminti kokteilius ar siūti jachtų bures?
Ieva & Kamilė: Moterys turi dvi problemas: nėra kuo apsirengti ir visi vyrai kiaulės. Dabar mėginam susidoroti su pirmąja, o kai pradėsim rengti ir vyrus, bus bent jau gražūs kiaulės!
ORE: Tęsiant vyrų temą, kuriam knygos herojui norėtumete pasiūti kelnes?
Ieva & Kamilė: Hmmm… Tikriausiai Maugliui, kad klimatui apsivertus aukštyn kojom, vargšelis nesušaltų.
ORE: Kas Jums nepatinka Vilniaus barų gyvūnų apsirengimo stiliuje?
Ieva & Kamilė: Stiliaus prisižiūrime nuo A iki WOW…. Žiauriai awesome yra kai merginos vietoj kelnių nešioja „tympas“.Ištiesų mūsų palaidinės galėtų ištaisyti šią stiliaus katastrofą, nes yra kaip tik tokio ilgio kai jau kelnes keisti „tympomis“ nėra nuodėmė.
ORE: Kai kitą bare pamatysiu merginą vilkinčia Jūsų palaidine, ką apie ją kalbės jos pasirinkimas?
Ieva & Kamilė: Tai mergina, mėgstanti derinti skirtingus dalykus –paprastumą su išskirtinumu, rimtumą su kvailiojimu. Stilių mixavimas, gatvės ir prabangos kokteilis šiuo metu yra ant bangos, taigi tai mergina kurios pirmas ištartas žodis buvo – MADA. Ji mėgsta jaustis laisvai ir patogiai, tačiau nori spindėti ir traukti aplinkinių dėmesį.
ORE: Ar disko žmogus dar patirs nuotykių ar radęs merginą apsiramins ir taps jaukiu šeimos vyriškiu?
Ieva & Kamilė: Disco žmogus kaip tikras džentelmenas užleis dėmesio centro poziciją merginai. Arba ne ;)
ORE: Paskutinis klausimas, kurį galite užduoti Jūs (mums arba vakarėlių liūtams/ėms) arba tai, kas nebuvo paklausta, bet ką norite pasakyti.
Ieva & Kamilė: O ką Jūs veikiate penktadieniais po penkių?
Komentarai