Džiazo triukšmadariai, grupė Sheep Got Waxed tik praėjusią savaitę grįžo iš vienuolikos koncertų turo Azijoje. Sukorę tūkstančius kilometrų Kinijos, Taivano ir Pietų Korėjos rinkai trys muzikantai sėkmingai, ir kaip priklauso – su nuotykiais, pristatė lietuvišką elektronikos, džiazo ir post-panko derinį. Turo įspūdžių amplitudė itin plati – nuo Lietuvos pristatymo pirmą kartą jos vardą girdintiems Seulo festivalio „Zandari festa“ dalyviams iki koncerto Kinijoje, kurio klausė tik 8 ausys.
Jie gyvena Minske ir vadinasi Weed & Dolphins. Rūke skęstančių paplūdimių muziką grojantys vaikinai prieš metus išleido debiutinę kasetę “Islandkid cassette”. 90–ųjų estetikai neabejinga grupė pirmąjį savo įrašą pavertė audio dienoraščiu, kuriame vaiduoklis, vardu Damon, vienas gyvena Bulvių saloje (net be žvaigždutės aišku, kad bulvė – tiesiausias kelias į asociacijas su gimtaja Baltarusija).
Džiazlaif‘ų klauso tie, kurie džiazo net neklauso. Tikriausiai todėl, kad jaunas šešių muzikantų desantas į savo amatą žiūri atsipalaidavę – džiazo festivaliuose ramiai eksperimentuoja punk avant-garde žanruose, o debiutinį albumą „Džiazlaif“ sugeba iškepti per dvi(!) dienas. Grodami tik metus, 2017-ais iš „Vilnius Jazz Young Power“ konkurso jie išsinešė pagrindinį Grand Prix apdovanojimą.
Sturle Dagsland koncertas buvo vienas keistesnių dalykų nutikusių man praėjusį rudenį. Ant scenos užlipę broliai iš Norvegijos eksperimentavo viskuo – nuo gitaros stygų ir neaiškių mušamųjų iki savo balso galimybių ir klausytojų nervų. Ekspresyvūs, mistiški ir be proto atsipalaidavę broliukai Dagslandai pasirodė ne tik nepanašūs į tipinius šiauriečius, bet ir apskritai nepanašūs.
Ką gali nuveikti iki tol nei trupinio nepažįstamos šešios jaunos muzikos kūrėjos per penkias dienas? Sukurti keturias naujas dainas, aranžuoti dar dvi liaudiškas, jas visas sugroti dviejuose koncertuose, susipažinti su muzikos programavimo kalba (live coding), vėliau čia pat gyvai performinti […]