Lapkričio pradžioje Lietuvos nacionaliniame dramos teatre pristatytas Oskaro Koršunovo pagal Mariaus Ivaškevičiaus pjesę režisuotas spektaklis „Miegantys.“ Daugiau nei keturias valandas trunkanti istorija pasakoja apie pasaulį ištikusią gyventojų pertekliaus problemą, priverčiančią žmoniją gyventi pamainomis, ir nukelia žiūrovą į 2109-ųjų metų Maskvą, […]
Ta šlykšti liga, ta klastinga infekcija, kurios net pavadinimo nesinori kartoti, užkrėtė visą pasaulį. Tuo pačiu ji vienaip ar kitaip apkarpė muzikos mylėtojų sparnus. Išnyko arba labai sumažėjo koncertų, festivalių ir diskotekų. Ir tai yra baisu. Ne, tai yra siaubinga! Psichologai nustatė, kad tai tas pats kaip skyrybos su mylimu žmogumi ar meilė be atsako gražiausiai klasiokei.
Pastaraisiais metais įvairias progas norisi išnaudoti čia-ir-dabar, nes nebėra prabangos atidėti viską vėliau. Ypač kai kalbama apie masinius renginius užsienyje. Ši situacija suteikė papildomo impulso vėl apsilankyti Taline, nepaisant skeptiško požiūrio į “vitrininius” muzikos verslo expo. Ir įsitikinti, kad Tallinn Music Week net ir tokiomis sudėtingomis sąlygomis netapo Tallinn Music Weak.
„Šio teismo esmė yra neatkurti teisingumą, o įgyvendinti įstatymą“ – pareiškia teisėja. Netrukus prasidės Ūbo teismas. Simonas Stephensas, pasiskolinęs iš Alfredo Jarry‘io „Ūbo“ personažą – despotišką pabaisą stojančią akistaton su teisingumu – parašė pjesę „The trial of Ubu“ („Ūbo teismas“). […]
2017 m. pastatytas Kamilės Gudmonaitės spektaklis „Trans Trans Trance“ reprezentuoja formuojantį ir auginantį, ne visada pakeičiantį, tačiau keisti įkvepiantį meną. Nepaprastai svarbi teatro kritika, skirta homofobiškų pažiūrų žmogui, skatina prabilti ir apginti neigiamai visuomenės vertinamą kūrinį. Dėl netinkamo turinio vaikams, piktinasi mokyklų bendruomenės, režisierei netgi asmeniškai grasinama.